2014. április 15., kedd

Liebster Award


Díjat kaptam!! :D Jó régen nem írtam már a blogra, ezért nem is számítottam semmi ilyesmire, de tegnap meglepett vele Anitiger, ma pedig Heppi. Mivel én ilyen kis telhetetlen vagyok, mindkét díjat elfogadom (:P), vagyis mindkettőjük kérdéseire válaszolok. :) Ezúton is köszönöm szépen nekik! ♥

Szabályok


- Tedd ki, hogy kitől van a díj!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 11 embernek!
- A feladónak nem küldheted vissza :P

Magamról


1. Félek az élő víztől, mégis tengerparton képzelem el álmaim otthonát.
2. Borzasztó lusta vagyok.
3. Nem tudok főzni (de próbálkozom!)
4. Amikor kicsi voltam, azt hittem, a világon mindenhol ugyanolyan az időjárás.
5. Nem tudom elképzelni a nyarat görögdinnye, strand és szalonnasütés nélkül.
6. Egy egész évig Cosmopolitan-előfizető voltam.
7. Sohasem volt külön szobám. Vagy a testvéreimmel, vagy a párommal alszom.
8. Mindig is imádtam a villámlást (olyankor aludtam a legjobbakat) – azaz tavaly nyárig, amikor egyszer egy hajnalban a közelben csapott le, és úgy megijedtem, hogy meg is könnyeztem magam. (Azóta be vagyok tojva.)
9. Mindkét tetoválásom a saját rajzaim alapján készült.
10. Képes vagyok hetekig, hónapokig őrizgetni csokit, mire kibontom.
11. Már középiskolában, és most, egyetemen is marketing-szakos vagyok.

Válaszok Anitiger kérdéseire


1. Miért az a blogod domain-je és neve, ami?
Azt szeretném kifejezni vele, hogy engem elbűvölnek a könyvek oldalai. :)

2. Ha választhatnál egy egzotikus háziállatot, mit választanál?
Nagyon szeretnék egy kis tigrist *.* (tényleg kicsit)

3. Mi a legtöbbet olvasott műfajod?
YA mindörökké!

4. Otthon főzött kaja vagy bolti / gyors kaja?
Otthon főzött gyors kaja :P

5. Melyik a kedvenc sorozatod?
TV sorozat? Trónok harca, Pretty Little Liars és Vámpírnaplók :)

6. Melyik az a film, amiről nehezen vallod be, hogy imádod?
Az Alkonyat, de csak ha egyedül nézem :D

7. Szoktál könyves nyereményjátékokon játszani?
Amikor csak lehetőségem van rá!

8. Mi a legkedvesebb dolog, amit nyertél? (pl.: tombolán, bármin és bármikor)
A nyereménykönyveim

9. Melyik a legelső kedvenc sorozatod, ami eszedbe jut?
Pizsamás banánok, Sailor Moon :D

10. Hogy állsz a mangákkal/manhwákkal/képregényekkel?
Egyedül a Sailor Moont szeretem, de sajnos csak az első rész volt meg, az is ezer éve :(

11. A puhaborítós vagy keménytáblás könyveket részesíted előnyben?
A keménytáblásat, mert strapabíróbb :)

Válaszok Heppi kérdéseire

1. Hova utaznál szívesen?
Hawaii-ra, bár onnan lehet, hogy vissza sem jönnék :D

2. Mi a kedvenc filmed?
Nincs kedvenc filmem, ritkán szánom rá az időm.

3. Mi a kedvenc zenekarod?
Paramore, ezen el sem kellett gondolkodnom :D

4. Ha egy lakatlan szigetre kerülnél, mit vinnél magaddal?(egy dolgot vihetsz)
Scott O’Dell: Kék delfinek szigete című könyvét

5. Mi a kedvenc könyved?
Mióta Molyolok, egyre több van, nem tudnám kiemelni egyiket sem közülük.

6. Melyik hírességért rajongsz legjobban?
Hayley Williams, a Paramore énekesnőjéért :)

7. Mi a kedvenc állatod?
A vakond, mert gilisztát eszik :D

8. Melyik idegen szavon nevettél a legtöbbet?
Cucumber (uborka angolul) :D

9. Mi a kedvenc ruhadarabod?
Egy fehér felső, ami hátul a lapockámnál csipkéből van *.*

10. Mit utálsz a legjobban?
Az igazságtalanságot! :(

11. Mi a kedvenc hobbid?
Olvasás, természetesen :) Emellett szeretek kirándulni és WoW-ozni is.

Frissítés (2017. 03. 20.)


Az eredeti poszt megírása után csaknem három évvel újra megkaptam a díjat, ezúttal Rétától, a HaBár könyves kocsma bloggerétől (Köszönöm! :*) Gondoltam, így lesz a legegyszerűbb, ha itt válaszolom meg a kérdéseit:

1. Van megszokott időszak, amikor általában írod a bejegyzéseket vagy random?
A könyvértékeléseket estefelé szoktam írni, az egyéb bejegyzéseket, mint amilyen ez is, napközben valamikor. Nem tudatosan, egyszerűen így jön ki a lépés.

2. Hogy állsz neki egy bejegyzés megírásának? Akár könyvértékelés, akár más téma, van valami általános séma, amit követsz?
Van egy sablonom, egy megformázott szövegrész, ahová csak be kell írnom a könyv adatait (pl. megjelenés, fülszöveg, stb.), és mellé teszem a borítót. Aztán leírom a könyvhöz fűződő személyes történetem (pl. mikor olvastam, miért, stb.), ez segít ráhangolódni a könyvre. A harmadik lépésben megírom a véleményem. A végére marad a kollázs elkészítése, ez amolyan jutalomfalat. :D

3. Követed a könyves Youtuber-eket? Ki(k) a kedvence(i)d?
Nem, mert nincs türelmem végignézni egy-egy videót :D

4. Melyik volt a legnagyobb csalódásod könyvben?
Több ilyen is volt. Frigg rokkája I., Wait for You - Várok rád, Callie, Kayden és a megváltás; hirtelen ezek jutottak eszembe.

5. Melyik könyveket/stílusokat/kliséket kerülöd?
Az erotikus könyveket kerülöm, mint a bűnt. Nem az a baj, ha egy könyvben van erotika, hanem az, ha csak arról szól. Na, azért az ötven árnyalatot majd egyszer újraolvasom, mert szeretnék egy szétcincálós bejegyzést róla a blogomra. :P

6. Melyik írótól olvastál eddig a legtöbbet? Kedvencednek tekinted?
Meg Cabot vezet, 18 könyvvel. Volt egy Meg Cabot időszakom, A neveletlen hercegnő naplójával kezdődött, és elolvastam még néhány önálló regényét és kétrészes sorozatát. Igen, kedvencemnek tekintem.

7. Mennyire szoktad elolvasni a frissen beszerzett könyveidet?
Ha recenziós példány, akkor azonnal elolvasom. Ha nem az, hanem kifizettem, akkor sokáig nem olvasom el. Miért? Nehéz megmagyarázni. Úgy érzem, ha túl gyorsan túlesek rajta, akkor nem érte meg a pénzét.

8. Melyik a legrégebb óta birtokodban lévő olvasatlan könyv és mióta képezi a könyvtárad részét?
A koppányi aga testamentuma. Negyedikes koromban, az évzárón kaptam jutalomkönyvként (jó magaviseletért kitűnő tanulmányi eredményért). Annyira nem érdekel, hogy szerintem olvasatlan is marad.

9. Olvasáson/blogoláson kívül van olyan hobbid, amit űzöl?
Szeretem a számítógépes játékokat, főleg a WoW-ot és a Simset.

10. Mi a kedvenc ételed?
Majonézes-kukoricás hamburger, nutellás palacsinta, pizza, bolognai spagetti, hús hússal. Csupa egészséges étek. :P

Nekik küldöm:
SarahSparkle
KV
marta_melyi
KleineKatze
zakkant
Moncsycsy
Szivecskedo
lexa24
mocsaribetti
fanta98
barukirii

Az én kérdéseim:
Mit választanál – egy jó bulit, vagy egy nyugodt, csendes hétvégét?
Gyűjtesz-e valamit, és ha igen, mit?
Melyik a kedvenc gyümölcsöd?
Hogy szereted leginkább a palacsintát?
Milyen idegen nyelv(ek)en beszélsz?
Energiaital vagy kávé?
Milyen színű a hajad?
Ha egy könyvszereplő bőrébe bújhatnál, ki lenne az?
Hány könyvet birtokolsz?
Melyik a kedvenc évszakod?
Milyen ételt tudsz a legfinomabban elkészíteni?

A díjat nem kötelező elfogadni, de én szívesen elolvasnám az elkészült bejegyzéseket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése